MARDİN / YEŞİLLİ - Yeşilli Yatılı Bölge Ortaokulu

Haberler

May

Trafik ve İlk Yardım Haftası etkinlikleri çerçevesinde, 5. sınıf öğrencilerimize yönelik bilgilendirici bir sunum gerçekleştirdik.

Gençlik Haftası Etkinlikleri kapsamında Gençlik Spor İlçe Müdürü Osman Gökcül okulumuzu ziyaret ettiler. Öğrencilerimize getirdikleri hediyeler için kendilerine teşekkür ediyoruz.

Bugün okulumuz, Mardin İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün başlattığı Birleşen Yürekler projesi kapsamında Uzun Köy İlkokulu’nun minik öğrencilerini misafir etti. Birleştirilmiş sınıfta eğitim gören bu değerli misafirlerimiz, laboratuvar, atölye ve Z-kütüphanemizi büyük bir ilgi ve heyecanla gezdiler. Öğretmenlerimizin hazırladığı İngilizce, Sosyal Bilgiler ve Beden Eğitimi derslerine katılan öğrencilerimiz, hem keyifli vakit geçirdiler hem de yeni bilgilerle dolu dolu bir gün yaşadılar. Okul Müdürümüz Ahmet Bacaru, küçük misafirlerimize bu ziyaretin anısına hediyelerini takdim etti. İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı Yusuf Avlanmaz ile keyifli bir sohbet gerçekleştiren minik öğrenciler unutulmaz anılarla dolu bir gün geçirdi. Birleşen Yürekler Projesi ile köy okullarını okulumuzda ağırlamaya devam edeceğiz.

May

7. Sınıf öğrencilerimiz, İngilizce dersindeki "Environment" (Çevre) ünitesi kapsamında, çevre duyarlılığına dikkat çekmek için kendi tasarladıkları tişörtlere anlamlı sloganlar yazdılar. "Küresel Isınmaya Son" ve "Ağaçları Kesmeyin" gibi güçlü mesajlarla okul idaresini ve sınıfları gezerek çevre konusundaki hassasiyetlerini yüksek sesle dile getirdiler. Bu etkinlik, öğrencilerimizin çevre bilincini artırmanın yanı sıra, yabancı dilde iletişim becerilerini geliştirmelerine de katkı sağladı.

Bugün okulumuzda Aile Eğitimlerinin ilk oturumu olan "Zorbalığa Karşı Güçlendirme" semineri düzenlendi.Rehber öğretmenimiz Nur Gündüz DEMİR liderliğinde çocuklarımızı zorbalıktan korumanın ve desteklemenin önemi üzerine bilgiler paylaşıldı.

Bugün okulumuzda tüm kademelerde yedinci deneme sınavını başarıyla gerçekleştirdik. Öğrencilerimizin akademik ilerlemesini dikkatle takip ediyor, onların başarısı için kararlı adımlarla ilerliyoruz. Eğitimde hedeflerimize sağlam adımlarla ilerlerken, öğrencilerimizi her zaman desteklemeye devam edeceğiz.

May

U14 Erkek Hentbol Milli Takım kampına seçilen öğrencilerimiz Muhammed Sofuoğlu ve Halit Saçan ile birlikte kamp öncesi Mardin Gençlik ve Spor İl Müdürü Beytullah Birlik'i ziyaret ettik. Genç yeteneklerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz! ‍️

U-14 Erkek Hentbol Milli Takımı’na seçilen öğrencilerimiz Muhammed Sofuoğlu ve Halit Emir Saçan ile birlikte İlçe Kaymakamı Sn. İsmail Güney ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı Yusuf Avlanmaz’ı makamlarında ziyaret ettik. Ankara yolculukları öncesinde yapılan bu anlamlı ziyarette başarılar dilekleri paylaşıldı. Sporcularımıza destek olmaktan gurur duyuyoruz!

Geleneksel Yeşilli YBO Sıra Gecesi, coşku dolu ve unutulmaz anlarla dolu geçti. Öğretmenlerimiz, personelimiz, öğrencilerimiz ve velilerimizle bir araya gelerek keyifli bir zaman geçirdik. İlçe Milli Eğitim Müdürü Hacı Yusuf Avlanmaz ve şube müdürü Hıdır Bektaş'ın da katıldığı etkinlikte, Mardin’in yerel sanatçısı Hasan Altınkaya ve ekibi sahne aldı. Muhteşem müzikler eşliğinde çiğköfte ikramıyla renklenen bu gece katılımcıların neşesiyle coşkulu bir atmosfere dönüştü. Etkinlikte emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz.

May

Geleneksel 3. sıra gecesi etkinliğimiz için geri sayım başladı! 14 Mayıs Salı günü saat 19.30'da spor salonumuzda buluşuyoruz. Çiğköfte ikramı ve canlı müzikle dolu bu geceye tüm velilerimiz davetlidir.

Yeşilli YBO Aile Eğitimleri Devam Ediyor! Ergenlik dönemindeki çocuklarımızın davranışlarıyla başa çıkmak ve akran zorbalığıyla mücadele etmek için "Zorbalığa Karşı Güçlendirme" konulu seminerimize tüm velilerimiz davetlidir.

Okulumuzda, Türkiye Özel Sporcular Spor Federasyonu İl Temsilcisi Emrullah ALDEMİR'in katılımıyla Engelliler Haftası kutlandı. Engellilere yönelik bilgilendirme ve farkındalık oluşturma amacıyla bir araya geldiğimiz etkinlikte Emrullah ALDEMİR'in ilham verici sözleriyle engelleri aşmanın gücünü bir kez daha hatırladık: "Sevgi varsa engel yoktur." ALDEMİR'e katkılarından dolayı teşekkür ederiz

May

Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi kapsamında öğretmenimiz Hasan Özaydın,5. sınıf öğrencileri ile beraber "Camii'yi ve Camii Bölümlerini Tanıyalım"kazanımını uygulamalı olarak öğretmek amacıyla ilçemizde bulunan Yeşil Vadi Camii'ni ziyaret etti. Camii imamları Abdülkadir Baybara ve Hasan Ordu hocalarımız, öğrencilerimize camiiyi tanıttılar. Bu deneyim, öğrencilerimizin dini ve kültürel bilgilerini pratikte görmelerini sağladı. İmamlarımızın nazik misafirperverliği için teşekkür ederiz.

Okulumuz 2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı 2. Dönem 2. Ortak Sınav Takvimi belli oldu. Bütün öğrencilerimize sınavlarda başarılar diliyoruz.